Už je polovina léta, a vy ještě stále nemáte vysněnou plavkovou postavu, o jaké jste snili? Je i vaše fyzická kondice na bodu mrazu a máte pocit, že jste v zajetí své vlastní lenosti? Možná je načase přehodnotit význam vašeho fyzického vzezření, ale i toho, jak se ve svém těle cítíte a podniknout zásadní kroky k tomu, abyste změnili to, co vám dělá vrásky. Berte to jako takovou terapii pro vaše tělo, která ale velmi zásadně ovlivní i vaši mysl. Není lepší pocit, než když shodíte pár přebytečných kilogramů.

výsledek hubnutí

Které aspekty by rozhodně měl splňovat vhodný dietní program? Co byste měli dodržovat s důsledností a pečlivostí a v čem byste k sobě naopak měli být spíše laskaví a nejít až na krev?

sportovní postava

  • Pestrost. Velikou roli ve všech dietních programech Prodietix hraje především úprava stravovacích návyků, mnohdy také restrikce potravin, nebo přeměna jejich sklady. Vždy by však strava měla být dostatečně pestrá, aby našemu organismu nechyběly žádné zásadní vitamíny, minerály nebo stopové prvky, které jsou nezbytné pro naše běžné zdravé fungování.
  • Vyřazení průmyslově zpracovaných potravin. Uměle zpracované potravinové produkty obsahují spoustu chemických látek, které je naprosto nesmyslné konzumovat. Pokud se tedy nejedná o některé výjimečné případy, kdy nemáme na vybranou a nechceme zůstat hlady, určitě bychom měli volit přirozenou stravu, kterou si sami tepelně upravíme nebo jinak zpracujeme. Přirozené potraviny jsou pro naše tělo i mysl to nejlepší.
  • Ovoce a zelenina. Přestože mnoho dietních přístupů může klást důraz na omezení cukrů a příloh (ovocné cukry a sacharidový obsah v některé zelenině), měli bychom vždy brát v potaz skutečnost, že tyto komponenty v našem jídelníčku nesmí chybět, zejména v dlouhodobém měřítku. Určitě není potřeba je konzumovat v přehnané míře, ale alespoň určitý podíl by v naší běžné stravovací skladbě chybět neměl.