Pokud se někdo domnívá, že stačí pořídit si internetovou stránku a všichni se mu na ni pohrnou, hluboce se mýlí. Skutečnost je totiž většinou taková, že ať se ona stránka líbí svému majiteli sebevíc, je dotyčný v tomto ohledu nejednou osamocený. Ostatním je totiž taková stránka nejednou zdánlivě zcela lhostejná.
Ovšem jenom zdánlivě. Za tím, že ji nejednou nikdo nenavštěvuje, totiž stojí často něco docela jiného než opovrhování jejím obsahem. I kdyby si člověk zřídil tu vzhledově nejkrásnější a obsahově nejužitečnější prezentaci, dopadne nejednou naprosto stejně jako někdo, kdo vytvořil něco naprosto podřadného.SEO slova.png
Je tomu tak proto, že se dnes na internetu hledá pomocí internetových vyhledávačů, které automaticky určují, která stránka se v nich ocitne na které pozici. To, co ‚se jim líbí‘, umísťují vyhledávače na předních příčkách, tam, kam se dívají všichni hledající, zatímco to ostatní zmiňují až na vzdálených místech seznamu, kam se podívá jen skutečně málokdo. A pokud není ta která stránka mezi oněmi vyvolenými, má smůlu a neplní svoji funkci. Nikdo z lidí přece nemá tolik času, aby prohledával třeba i miliony různých odkazů ve snaze vidět všechno.
A pokud majitel webu chce, aby byla jeho stránka hojně navštěvována, musí tuto nechat optimalizovat. Protože jenom SEO optimalizace pro vyhledavačezaručuje, že se dotyčná prezentace dostane na oči celým zástupům uživatelů internetu, kteří ji s velkou pravděpodobností přinejmenším otevřou a přelétnou pohledem. Ale logicky i přečtou, zamyslí se a třeba i adekvátně zareagují.
A co že to obnáší?mladíci a SEO.jpg

  • Kontrolu samotného webu a odstranění jeho případných nedostatků.
  • Nalezení správných klíčových slov.
  • Vytváření zpětných odkazů, přivádějících sem čtenáře z jiných webů.
  • Psaní potřebných a kvalitních článků.
  • A logicky i reklamní kampaň.

Což je zpravidla ta jediná cesta jím lze zvýšit sledovanost nějakého webu. O niž jde na internetu především.